Campagne Materne
Nieuwe campagne! Ontdek gratis 2 light-confituren van Materne boordevol fruit en minder gesuikerd.
Inschrijvingen t.e.m. 26.05.2024
2.000 Foodsters worden geselecteerd
Hoe werkt het?
Schrijf je snel en gratis in voor campagnes!
Geselecteerd? Test de producten bij jou thuis.
Deel je ervaring als ambassadeur.
Materne: de lekkere smaak van fruit, maar dan anders 🫶
Op zoek naar een heerlijke confituur van bij ons die rijk is aan fruit en minder suiker bevat? 🍓🍒
Goed nieuws! We bieden 2.000 Foodsters de kans om gratis 2 light-confituren van Materne naar keuze te proberen. Ze zitten boordevol fruit en bevatten minder suiker, zodat je er zonder schuldgevoel van kan genieten wanneer jij wil: bij het ontbijt op je boterham, in je yoghurt als tussendoortje of verwerkt in een recept dat zowel zoet als hartig is. De mogelijkheden zijn eindeloos! 😍
Interesse? Schrijf je nu in. 👇
Voor verwenmomentjes met meer fruit en minder suiker
De light-confituren van Materne bevatten 81% vruchten en tot 38% minder suiker dan een gewone confituur.
Ze bevatten geen kunstmatige zoetstoffen of smaakstoffen, maar zijn bereidt met 100% natuurlijke ingrediënten om de authentieke smaak te behouden van het fruit waar we zo van houden. 💞
Ze zijn verkrijgbaar in 5 smaken zodat je kan variëren:
-
Aardbei/Veenbes 🍓
-
Abrikoos/Nectarine
-
Bosbes/Braambes 🫐
-
Pruim
-
Kers 🍒
En om het af te maken worden ze met expertise en veel liefde gemaakt in België. 🖤💛❤️
Ontvang
Als je voor deze campagne geselecteerd wordt, ontvang je:
-
1 welkomstbrief
-
2 bons voor 2 gratis light-confituren van Materne naar keuze
-
5 kortingsbonnen om uit te delen aan je vrienden
Neem deel
In ruil hiervoor vragen we van jou het volgende:
-
Plaats geweldige foto's of video's van jouw gastronomische recepten met de light-confituren van Materne
-
Kom meer te weten over de light-confituren van Materne door ons artikel te lezen en deel te nemen aan onze quiz
-
Deel je ervaring en exclusieve kortingen met je vrienden en familie
-
Vul de enquête aan het einde van de campagne in
-
Wat is Foodsters?Foodsters is eerst en vooral een gemeenschap van fijnproevers die op zoek zijn naar culinaire ontdekkingen. Als Foodsters-lid heb je de mogelijkheid om thuis gratis producten te testen en je ervaring ermee te delen met je vrienden en ons. Ben je geïnteresseerd? Word dan lid van Foodsters en schrijf je in voor de campagne van je keuze.
-
Ik wil meedoen! Hoe schrijf ik me in?Niets is makkelijker! Je selecteert de campagne waaraan jij wil deelnemen. Klik vervolgens op de aanmeldingsknop op de campagnepagina en vul het aanmeldingsformulier in. 😊
-
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens als ik me registreer?Je persoonlijke gegevens worden veilig en vertrouwelijk behandeld. We voldoen hiervoor aan de wettelijke voorwaarden. De gegevens die we delen met klanten en derden zijn volledig anoniem en kunnen dus niet naar jou herleid worden.
-
Worden de producten bij mij thuis bezorgd?Dit hangt af van de campagnes waaraan je deelneemt. De producten worden oftewel bij jou thuis geleverd, of je ontvangt het aantal vouchers waarmee je je producten gratis kan gaan ophalen in een (deelnemende) supermarkt.
-
Ik ben nog geen 18 jaar. Kan ik deelnemen?Jammer genoeg niet. Inschrijven kan pas als je 18 jaar of ouder bent. Je zal dus nog even moeten wachten. 😉
-
Ik woon niet in België. Kan ik meedoen?Helaas niet. Deze campagne is gereserveerd voor mensen die in België wonen.
-
Hoe ontvang ik mijn pakket?Als je geselecteerd bent voor deze campagne, ontvang je je pakket bij jou thuis.
-
Hoe weet ik of ik geselecteerd ben?Enkele weken na je inschrijving ontvang je van ons een e-mail waarin we je laten weten of je al dan niet geselecteerd bent.
-
Is het echt gratis?Absoluut! De producten die je huisdieren testen zijn 100% gratis.
-
Wat moet ik in ruil hiervoor doen?In ruil voor deelname aan onze campagnes vragen we van jou het volgende: - Test de gratis producten bij jou thuis. - Deel je ervaring met je vrienden en familie, voornamelijk door je producten op je sociale netwerken te posten. - Deel je mening met ons door het invullen van een eindenquête. Afhankelijk van de campagne kan je ook gevraagd worden deel te nemen aan andere leuke en interactieve missies, maar deze drie missies zijn de meest voorkomende.